Shoeoholic

Jag har köpt ännu mera skor! Nu är jag ägare av typ 3 stycken snygga och användbara höst/vinter skor. 
Det är ju bara för bra.
Ett styck stövel med högt skaft, ett styck "finare" sko med liten klack och vad-skaft samt ett styck converse.
Alla skorna bär färgen svart. Black is the shit.

Imorgon ska jag och Oscar på inflyttningfika (efter jobbet) till Mats och Bea. 
Jag kommer bli avundsjuk för JAG VILL OCKSÅ! Gah.
Ge mig en utbildning och ett schysst jobb med helt okej månadslön samt en lägenhet nånstans där jag kan tänka mig att bo så blir jag nöjd. Punkt.  


Kommentarer
Postat av: Jocke

Lär mig hur du hittar skor! Är i stort behov av skor och kan verkligen inte hitta några!

Du får vinna pengar så kan du bygga hus istället =O

2006-10-29 @ 23:17:27
Postat av: ridings

Kan du dalsa salsa?

2006-10-31 @ 19:09:44
Postat av: Jocke

Hehe jo det är de, jag ska skaffa en massa massa pengar och sedan anställa en personal shopper så jag slipper det =P

Jo de fanns fler sköna bilder, fast de var så suddiga så var inte värt att lägga upp dem typ =/

2006-10-31 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback