The world is saved

Nu sitter jag och lyssnar på min Stina Nordenstam skiva som jag köpte för 39:- för typ 3 månader sen.
Har inte hunnit med att lyssna på den tidigare. Idag passar den perfekt till vädret och min sinnestämning.
Hon är mysig och vemodig.

Igår var det näst sista gången på salsan. Vi fick lära oss ett sånt där avslut som innebär att mannen slänger kvinnan åt sidan och hon hänger runt hans hals. Det var kul. Fast lite läskigt att hänga runt svettiga halsar på män i gubbåldern. Hjääälp.
Nästa lördag är det avslutningfest. Då vi får använda våra kunskaper fritt. Vi kommer att få ta del av "dans,
mat och spex" Låter tämligen... spännande.

huascar 
Huascar. Vår salsalärare.

Jag är nåt grymt shoppingsugen. Måste åka in till stan och stilla min lust något.  

Oscar kom hem, för jag längtar efter dig.
Kom innan oktober är slut snälla Oscar.

(Sjungs i "Pappa kom hem" melodin)

Kommentarer
Postat av: mary

stina nordenstam är allt bra, mysig musik att lyssna på, hoho. fika ngn dag?

2006-10-10 @ 12:24:18
Postat av: Ridings

hur gammal är gubbarna på den kursen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback