Vin och en espresso-kopp

I fredags var jag och Emely på inflyttningfest hos Martina i hennes studentlägenhet.
Jag vill också flytta hemifrån och ha egen lägenhet! Hon bodde mitt i studentkomplexet. Kändes som en helt annan värld när man kom dit. Ett nytt Göteborg som man inte känner till.
 
Stötte på en massa konstiga skåningar och fransmän i korridorerna.
De envisades med att följa med oss när vi skulle ut senare, men vi lyckades luska av oss dem.
Hamnade på Bryggeriet (Jonas fel) slutligen. Där dansade vi loss.
Grymt kul, att dansa är nåt av det roligaste som finns.

Sov sedan hos Emely. Vi kom inte i säng förrän 05:00. Var seg som bara den igår.
Spelade Sims 2 (ja jag har köpt det!! :D) hela dagen.

Ska bara göra ett litet inlägg IDOL-debatten: Cicci ska INTE ut. För när hon är så där bra som hon kan vara (som hon va i fredags) då är hon RIKTIGT bra. Det är min åsikt, då va :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Sofie! =O. Hon var väl okej i fredags, men mygajd de lät ju inte överdrivet bra. Bort med henne! Man får ju titta på tidigare prestationer också. Men känns som de bara är jag som inte gillar henne ^^

2006-10-15 @ 12:26:37
Postat av: Ridings

Det blev brunt. Det stod ljusbrunt på paketet men det är typ vanligt brunt. Ganska mörkt, men inte så mörkbrunt som typ italienare har det eller så. Bara brunt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback