Heaven 23

Oscar är världens finaste.
Igår firade vi 2år. OMG!
2 år är en sjukt lång tid, men det känns inte som så länge!

Han väckte mig med frukost på sängen. Bästa frukosten.
På kvällen hade han bokat bord på Heaven 23, restaurangen högst upp i Gothia towers.
Vi hade bord precis vid fönstret och hade utsikt över liseberg och mer därtill.
Kände mig värsta bortskämd.
Oscar är världens finaste.


Tråkigt att jag inte kunde delta på Lisa-middagen bara, men det får tas igen på lördag.

Min lön har kommit. Satte in 3000:- på sparkontot. Känns bra när summan stiger!


"Det luktar bränt här... Det luktar Esters."  


Kommentarer
Postat av: ridings

Grattis, grattis. För att fira skall jag skriva denna kommentar med komplett grammatik och förhoppningsvis även stavning.

Och jo, Sune jr. har kommit upp. Problemet är bara att ingen av dem liknar Sune (eller Sara) på något vis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback