Rasmus på luffen

I dag har jag och Emely planerat vår lilla Europa-tripp Maj 2007, lite utförligare.
Om allt går vägen och om vi inte ändrar oss så ser resplanen ut följande:
- Flyg till Prag.
- Tåg till Wien.
- Tåg till Rom med stopp på vägen i någon italiensk stad.
- Tåg till Nice, Marseille, stopp på vägen?
- Flyg till London.
- Flyg hem.
Preliminärt, alltså. När man inte har nåt bokat kan man heller inte veta säkert. Vi skall i alla fall köpa ett sånt där tågkort för 3600:- som man får åka gratis med över hela Europa under en månad. Inte alls fel. 

I tisdags missade jag mitt informationsmöte på Bengtssons bara för att jag var sjuk. Bajs.
Varför känner jag mig alltid som ett enda stort blåmärke när jag är förkyld?

Kommentarer
Postat av: ridings

Italien i all ära, men Europa är ju inte Europa utan Grekland...

Hävdar jag.

Postat av: Jocke

Mygajd! Avunsjukan..Vill också iväg å resa.

För övrigt så var det informationsmötet på Bengtsson onödigt. De hade likaväl kunnat ta de innan din första lektion typ.

Förkylningar är jobbiga. De spelar spratt med en =/

2006-09-22 @ 14:19:00
URL: http://ekasp.blogg.se
Postat av: Lisa

va braa!! =D

2006-09-23 @ 14:11:55
URL: http://lisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback