Tråk

Idag är jag inte alls på humör.
Faktum är att hela denna veckan har varit lite små-tråkig.
Jobbat onsdag, torsdag, fredag, lördag, varav de 3 sista dagarna var fulla av alldeles för mycket stress.
Torsdag = marknad, fredag = beställningar, lördag = folk har tydligen hur mycket som helst pengar kvar. Helt slut när jag kom hem till Oscar på kvällen. Dessutom skar jag av mig en bit av toppen på tummen i all stress under frukosten på lördagen. Inte kul alls, har varit halvt handikappad, nästan en omöjlighet att tvätta håret!
Vi åkte och hämtade Lina på Landvetter lördag natt också. Hon kom hem från Kos efter fyra månader. Hon var precis så brun som jag önskade att jag vore nu, min eksem ovanför ögonen har nämligen börjat komma tillbaka...

I kväll är det salsa som gäller. Det blir andra gången nu. Var riktigt kul förra måndagen! Kändes precis som i filmerna när folk tar danslektioner, typ. Svenska filmer alltså, helt oglamoröst med massa skumma personer :P 

Den 2 oktober åker Oscar iväg (precis som Lisa) till England, fast bara i en månad. Men hur ska jag klara mig utan honom? :(  

Nu ska jag försöka tvätta mitt hår. Ooooorkar inte.

Kommentarer
Postat av: ridings

Det var på tiden, hörredu.

Jag är Håkan Hellström expert nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback