Inte långt kvar...

Idag har jag och Emely suttit i vårsolen, druckit kaffe och drömt oss bort kring vår kommande resa.
Vi har kollat på vart vi skulle kunna tänka oss att bo, vilka sevärdheter att besöka, var vi vill gå ut, shoppinggatorna, vad vi inte bör missa och vad som ska undvikas. Vi har fantiserat om knasigt folk vi säkert stöter på, på vägen och hur underbart vi helt enkelt kommer att ha det. Bara vara och njuta. Vi längtar! Och snart bär det av.... 17 dagar kvar. Iiiih! 

Påsken va bra! Har varit på en himla massa middagar så det känns som att jag rullar fram. 
Middag hos Mats & Bea på torsdagen, grillfest i Åsa på fredagen, egen middag med Oscar på lördagen och släktmiddag i söndags. 



På långfredagen sysselsatte sig jag och Oscar oss med att ta en biltur runt Lygnern. Det bara blev så. Det var en ny upplevelse. Hittade en mysig liten stuga med ett fik i mitt ute i ingenstans. De serverade nybakat bröd med färskt pålägg på. Det var gott.  Så om ni inte har något att göra en dag: Åk Lygnern runt! ;D    

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA! Men jag tror faktiskt att du har hållt ditt löfte? Jag tror ju verkligen inte att du har origenterat sen dess? Och det lär du inte göra i framtiden heller..inte jag heller!!! gud va härligt med resa du! vi får höras lite av för vi ska med till wien,om ni har något tips eller så.:)
ps. jag åkte nästan lygnern runt för någon vecka sedan. sjukt fint. jag känner till fiket :) puss.

2007-04-12 @ 18:57:31
Postat av: jenigen

orienterat? hur fan stavas det? jävla ord dessutom.

2007-04-12 @ 18:59:06
Postat av: ridings

"Middag hos Mats & Bea på torsdagen, grillfest i Åsa på fredagen, egen middag med Oscar på lördagen och släktmiddag i söndags. "

:O du kommer bli tjock!

2007-04-13 @ 13:20:42
Postat av: jenny

jag orkar inte räkna..exakt vilken dag åker ni? :D puss min sköna

2007-04-19 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback