Lättnad!

Det är med 3 glädjebesked jag skriver:

1. Mitt pass finns numera i tryggt förvar!
2. SAS-strejken är avblåst! 
3. Affärskommunuikations utbildningen vill ta in mig på intervju! 
Det innebär att jag har gått vidare ett snäpp i deras uttagning. Helt hopplöst kan alltså mitt arbetsprov inte varit då.
Det dumma är att de ville ha in mig på intervju i Maj och då är ju jag på luffen. Men hon sa att de kanske kunde göra ett undantag, så hon skulle mejla mig om hur det blir. Jag vill absolut inte gå miste om den här chansen så det skulle va riktigt surt om det inte går att lösa...

På lördagnatt/söndagmorgon åker jag. Herregud, nu börjar det!
Jag hänvisar mina bloggläsare att tillfälligt gå över till
resdagboken.com. Där har jag användarnamn f1sen

Sköt om er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback