Relax

Som smått börjat jag att slappna av...

Klarade min teori idag. Tack och lov, nu slipper jag ha det hängandes över mig.
Bara halka och uppkörning som kvarstår, men det får vänta till juni.

Nu är det resan som gäller.
Fatta, om 10 dagar bär det av!
Börjar få lite smått panik över alla smågrejor som måste fixas och res-nerverna de kommer krypande med stormsteg!

Igår kirrade jag och Emely våra interail-pass. Kvinnan på resbyrån verkade inte riktigt veta vad hon gjorde men det blev nog rätt till sist. (Det var i övrigt hon som bokade klassens tågbiljetter till köpenhamn förra året).
Dock är det en sak som är riktigt jobbigt. Igår uppmärksammade jag en sak på mitt pass som inte riktigt stämmer.
Den silvriga fyrkanten uppe i högra hörnet har skavts bort! Hur den nu lyckats göra det?
I vilket fall som helst gick jag till polisen för att höra om det är någon fara. Det trodde de så tjejen i luckan gjorde hål i passet och tog ett nytt kort på mig. Hon TROR att nya passet ska hinna komma till nästa torsdag eller fredag. TROR! Om det inte gör det då? "Då får du betala 900:- och fixa det på landvetter" Snälla, låt mig slippa.

I övrigt ser jag ut som ett miffo på både körkortsbilden och nya passet.
Usch. Ösregnet som råder idag hjälpte mig heller inte på traven till att se vacker ut.

Kommentarer
Postat av: jenny

grattis!! teorin är faktiskt det värsta. nu är det bara att köra på känsla! :) du vet när såna där grejer som med passet händer så löser det sig alltid. du vet,det grejar sig till slut. jag lovar att du får det på tisdag bara för att du blir så orolig. fota fota fota vet du va? o sen upp med allt på bloggen! puss

2007-04-19 @ 15:23:08
Postat av: Jocke

Har tom skaffat Release låten och kan inte tröttna på den.

Grattis till teorin, de var lätt det segaste med hela körkortet och grymt gött att ha det gjort.

Tog 5 arbetsdagar att få mitt pass så det kommer nog lösa sig ska du se =)

Postat av: mary

Grattis till teorin!! nu är det inte långt kvar! och så blir de lite semester innan också! om vi inte ses o hörs innan du åker så önskar jag er all lycka till luffandet! :) pussokram!!

2007-04-20 @ 17:10:28
Postat av: JR (skurken från Dallas)

Grattis till teorin. Det är det värsta. Nä jag vet inte, jag har inte gjort den...

2007-04-21 @ 15:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback