After school

Äntligen är skolan över och jag får finally lite "ledighet" (trots att det är massor att göra under lovet). Ska dessutom vara tillbaka i skolan redan den tredje januari, kul. Eller inte. Har man änns hunnit hämta sig från nyår då?
 
Igår hade vi examination på en egen lek. Min grupp hade kommit på en lek kallad "Lek & lär med Trollet Trygve".Fick bra respons, så det klarade vi nog.
Efter det blev det en fika på Ströget med Josefin, Christina och Laura. Sedan åkte de två sistnämnda hem och Josefin påbörjade en guidning för mig runt halva (eller hela?) Varberg.
Vi åkte hem till hennes pojkvän och hämtade vin, åkte hem till Josefin själv och fikade + gluttade på Våra bästa år, sen åkte vi tillbaka till skolan för att se om våran grupptenta kommit tillbaka (icke), sen åkte vi hem till hennes syster och hennes barn som precis fått små, söta hamstrar (jag vill också ha!). Efter det hämtade vi Malin som varit hos frisören. Sen parkerade vi bilen och gick till Amelie där vi drack vin och slutligen entrade vi Beer n' bar där resten av några studiegruppsmedlemmar befann sig. Skojsigt värre.

  
Oskar, jag ,Sabina, Linda & Malin.
 
Käckbert, Flinet, Malin & Josefin.

Nu ska jag snart åka in till Kungsbacka och fika med några gamla Sp3A:are.
Måste också till systemet + köpa sista julklappen.
Ikväll blir det barrunda och imorgon och övermorgon jobb. Sedan är det julafton. Herregud.  


ps. Trots reparation skrapar fortfarande mina bromsar! Jävla bil.  

Kommentarer
Postat av: Jocke

Var riktigt kul och träffa dig ikväll. Hoppas att bilen fixar sig på något vänster. Envisas bara tillräckligt mycket så kommer den ge sig, jag lovar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback