Bromskloss.

Jag är hungrig som ett svin! Måste äta efter att jag skrivit färdigt det här.

Idag har vi haft grupptenta. Satt från klockan 08:00 till 14:30. Var ganska slut efteråt, men vi knåpade nog i hop något bra tillslut.

Mina bromsklossar på bilen fungerar knappt! Vågar snart inte sätta mig i den. Motorbromsar så mycket som möjligt men i och med att alla människor i det här landet (världen) är så stressade och otåliga av sig så vill de inte låta mig göra det. Innan rondeller och korsningar lägger de sig i häcken på mig, bokstavligt talat. Hata. Vill de att jag ska flyga ut trafiken och orsaka en seriekrock? Imorn ska pappa ringa verkstan i alla fall. Bra det.

Imorn ska jag och Osc på Jonas Gardell. Wieho! Första gången jag får se honom live.  







... Om man behöver ett ord för något, till exempel "det gröna på marken" (=gräs), uppkommer det och om "gräs" blir accepterat och används i tal så består det ordet.  

Med tanke på grupptentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback