Typiiiiskt.

Här har jag suttit och pluggat på Karin Lundéns avhandling om omsorgssvikt och anknytning hela morgonen (bortsett från avbrotten av Våra bästa år, reprisen + dagens program), så får jag ett meddelande på Pingpong (skolans nätverk): 

"INFÖR SALSTENTAMEN I UTVECKLINGSSPYKOLOGI
Karin Lundéns avhandling kommer troligen inte att finnas med som tentamenslitteratur för påståendetentan. Fokusera istället på den övriga litteraturen som ni har fått sedan tidigare, se kurshandboken."
 

Tack så hemskt mycket.
Jag kunde ägnat morgonen åt "Att bli sig själv" eller "Vygotkij och pedagogiken".

Nu ska jag i alla fall lägga upp min del av översättningen på Astingtons artikel till mina kära studiegruppsmedlemmar. Sen ska jag nog ta mig en lussebulle, made by Sof&Em. 

Kommentarer
Postat av: jenny

hur var gardell? puss

2007-12-09 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback