Bokat.

Nu är flygbiljetterna som skall ta mig och Emely till Wien bokade. Den 29:onde april 06:45 lyfter planet från Landvetter mot vårat Europeiska-äventyr. Jag längtar.
Wien - Rom - Monaco - Nice - Marseille - Madrid (hälsa på Matilda).
Så ser färden ut, men det lär bli något stopp på vägen. 




Nu ligger arbetsprovet ute på hemsidan till en av de utbildningar jag funderar på att söka.
Det va inte direkt vad jag tänkt mig. Här kommer ett urval:

- Utgå från en av följande två ursprungsbefolkningar, Samerna eller de Nordamerikanska Indianerna och deras kulturer, skapa utifrån detta ett mönster som ska kunna användas till en prydnadskudde i måtten 50 x 70 cm.
Använd valfri teknik dock inte dator!


- I en butik ska du göra en varuexponering av en annonsvara, en blomkruka till lågt pris.
Hur går du till väga? Visa med en skiss samt beskriv i text hur du gör:
Valfri teknik


- Välj en egenskap du tycker om hos dig själv och beskriv den med en enkel form. Motivera varför du valt just den egenskapen och formen.
Valfri teknik dock inte dator!


Här får jag lite att bita i. Fast det kan bli kul!


Kommentarer
Postat av: jenny

den är hemsk ja. men jag tror vi tycker samma trots allt. jag skrev bara tack hej för jag visste att den inte skulle gå vidare..så enkelt var det. sen så snålade jag med ord. låten var bra,men inte tillräckligt "fräck" som anna book. usch. :) puss

2007-02-06 @ 19:09:08
Postat av: ridings

Världen är stor. Men den luktar gott.

2007-02-07 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback