2007

Det här året ska (VILL) jag flytta hemifrån samt börja plugga.
Jag har hittat en KY-utbildning på 2 år som intresserar mig väldigt.
Saken är den att de tar endast in 34 stycken varje år och de går efter betyg och ett arbetsprov som de lägger ut på hemsidan den 5 februari. Nu håller vi tummarna för att det inte är något konstigt så att jag har en chans.
För JAG VILL!


 
twister
Twister på nyårsafton.


I veckan kom min beställning från cdons vinter-rea.
- Zozo
- En vampyrs bekännelse
- Edward scissorhands
- Back to school box med Mean girls, Save the last dance och Clueless
Endast 246:- Jag är nöjd. 




Nu har älskade Emely åkt i väg till England för att au paira i 3 månader.
När hon kommer hem är det inte långt kvar till vår tågluff.
Jag längtar efter att möta våren i Europa!  

Europe on a shoestring.

Kommentarer
Postat av: ridings

haha Clueless! Alicia Silverstone och Turk från Scrubs! :D

2007-01-07 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback