BrianFyndZara

Ikväll ska jag se på What about Brian (huvudrollen, Brian, spelas av äldsta brorsan i Sjunde himlen). 
Innan premiären förra veckan trodde jag det skulle vara en dålig komediserie i samma stil som Joey. Men icke, trailern spelade mig ett spratt.
What about Brian kommer nämligen bli min nya onsdags underhålling. Så otroligt lovande, bra! 
Jag längtar INTE efter återkomsten av Lost.

Jag har fyndat idag. Tröjan kostade till en början 499:- på MQ. Jag fick den för 74, 50:-
I sådana stunder mår man som en kung! 

För ni som inte vet:  Zara kommer att öppna på Kungsmässan i H&M:s gamla lokaler.
Hur kul är inte det?! Källan är säker så jag vågar hoppas. Men grejen är den, kommer det att funka?
Jag menar, är kundkretsen och befolkningen i Kungsbacka tillräckligt stor för att få affären att gå runt? Njaaa. I och med att Zara vid samma tidpunkt kommer öppna sin första affär i Göteborg så tror jag faktiskt att Kungsmässan & Zara inte kommer bli vidare lyckat. Tyvärr.



Snart ska jag ringa kräkel. Han har plogat snö i Göteborg under natten, morgonen och förmiddagen. 11 timmar. OMG.  

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ja What About Brian är grymt bra det med! Tyvärr så missade jag även detta avsnittet =/

Tumme upp till fyndet!

Men det finns väl de som vill handla på Zara som kommer söderifrån och inte alltid orkar ta sig in till gbg. Så kanske kan gå runt ändå?

2007-01-24 @ 21:54:48
Postat av: Emely

Lost, lost, lost!! Jag har bett Niklas att spela in alla avsnitten sa att jag kan se dem nar jag kommer hem!
Btw sa ser jag pa Grays anatomy har, och de ligger lite fore sverige och det ar hur spannande som helst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback