Finally

Hyllan jag köpte på IKEA för några veckor sedan har slutligen kommit upp på väggen. Nu äntligen får jag plats med alla mina skivor som ökat till ett enormt antal under 2006. Så många skivor som jag köpte det året har jag aldrig införskaffat under ett och samma år tidigare. 2007 kommer inte bli sämre. Är redan uppe i 5 skivor. 

Igår tänkte jag att jag skulle börja ta tag i min bilddagbok på allvar. När jag som mest var i mitt esse och skulle föra över bilderna till datorn hittade jag självfallet inte sladden till kameran. Vad är problemet? Förr hade jag alltid koll på var jag lagt mina grejer, men nu är det som att jag blivit senil på äldre dagar. Vart är den jävla sladden?! Det var precis likadant sist den skulle fram. Jag har liksom tre lådor att leta i samt tomrummet av sladdar bakom datorn (där jag hittade den förra gången) men nu har jag avverkat dessa möjliga fyndplatser utan ett spår. Jag ger upp. Mitt tålamod tryter.

Dessutom gör min hals ont. Sandpapper.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback