Hurricane

"I am very happy. So please hit me.
I am very, very happy. So please hurt me."




Idag är det storm. Majgården drabbades av strömavbrott.
Strömmen kom dock tillbaka i god tid till att stoppa tårtorna från att smälta ihop.
 
Imorgon ska jag ha första körlektionen på länge. Niklas har varit i Thailand.
Varför valde jag inte intensivkurs? Varför valde jag inte intensivkurs?   
Varför valde jag inte intensivkurs? Varför valde jag inte intensivkurs?
Varför valde jag inte intensivkurs?      

Kommentarer
Postat av: Emely

Det ar bara att bita ihop! Du kanske hade fragat dig det samma fast tvart om, om du verkligen hade valt intensivkurs...

Postat av: Jocke

Ta det lugnt, bara att bita ihop och kämpa på som sagt. Allt bra tar sin tid =)

2007-01-16 @ 23:38:20
Postat av: Jocke

Klart man tittar på Betty, det är ju grymt bra. Tisdagar är en sitta vid tv kväll/dag =O

2007-01-20 @ 01:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback