Det flyter nåt helt sjukt.

Jag kom in på högskolan! Har värsta flytet för tillfället.
Tycker inte riktigt om det för så småningom kommer det att gå nedför...
Men jag får tacka och ta emot!

Alltså kommer jag att påbörja en utbildning som skall göra mig till förskolelärare i höst.
Ort: Varberg. Längd: 3 år.  

Sjukt. Och kul! har inte alls några problem med att börja plugga igen. Ser bara fram emot det.
... kommer antagligen att få äta upp det jag just skrev. 


fåglar


De här fåglarna stod och glodde ut mig, Oscar, hans bil + våra hamburgare i en hel evighet.
Inte förren vi körde därifrån lämnade de oss i fred.
När jag tog fram kameran för att ta kort på dem vände de dock bort blicken för ett ögonblick.
Inga linslusar med andra ord.

Har i övrigt gjort ett nytt försök med att ta tag i min bilddagbok.
Ni har väl inte glömt adressen?
www.bilddagboken.se/f1sen

Kommentarer
Postat av: Mattiz

förskolelärare!? skulle du inte läsa någon designgrej i gbg?! ska du flytta till varberg?

2007-07-13 @ 14:59:49
Postat av: Jocke

Gratulerar till platsen. Som ovan blir de en flytt till varberg eller?

2007-07-17 @ 14:23:35
Postat av: Lisa

Grattis sofieee!!! Guvd va roligt! KOmmer du passera frillesås varje dag då eller flyttar du ner? Puss puss

2007-07-18 @ 12:29:22
Postat av: gyllander

grattis!

Postat av: gyllander

ja det gjorde jag

2007-07-19 @ 21:38:19
URL: http://gyllander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback