Four winds

Imorgon åker jag och Oscar till Fjällbacka.

20199-113

Såhär brunbrända var vi förra sommaren.


Helgen var trevlig.
I fredags hade släkten överraskningskalas för morfar som fyllde 75år. För en gångs skull blev födelsedagsbarnet överraskat på riktigt. Inget fejk, med andra ord. Ganska lyckat.
På lördagen var det Sebastians tur att fylla år. Han hade fest. Vi grillade. Jag börjar bli en jävel på att marinera kött! 
Igår, söndag, var jag och Oscar sega. Eller snarare bakis. Fast det var mest Oscar som var bakis, inte jag.
Han gick med på att se hela säsong tre av Sex & the city. Det gladde mig. Heter det verkligen gladde?


Ingmar Bergman hat dött. Känns som att massor av sveriges gamla, kända dött det här året.
Bergman, Povel, Alice Timander med flera. Det var värst. Vem är näst?

Kommentarer
Postat av: Christian

Martin stenmark och Marcoolio om dom inte slutar med sin skit musik

2007-07-30 @ 21:02:29
Postat av: JR (skurken från Dallas)

HELA SÄSONGEN!? Du, han är en keeper.

2007-07-31 @ 02:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback