Skiiiiit.

Idag satte jag klockan på att ringa lite tidigare än behövligt för jag tänkte att jag skulle försöka sola lite innan jobbet. Metreologerna hade nämligen lovat oss strålande solsken idag. Min ambition var dessvärre helt förgäves.
Det är stora, feta, fula moln på himlen. Jag kan ge upp alla försök med att bli brun. Skit också. Skit sommar.
Mitt eksem kommer komma fram tidigare än vanligt. Eller vågar vi hoppas på att augusti blir en solig månad?
Jag vet inte, man blir bara besviken om man hoppas och inget blir.

Nu har jag dötid att spendera i en timma innan det är dax för att köra till jobbet.
På tal om köra - det är sjukt kul! Tar gärna en omväg med bilen :)

Kommentarer
Postat av: Emely

jag tror att det är vädrets fel att folk är otrevliga, stressade och förkylad.
Kan vi inte få känna på den globala uppvärmingen i en månad???

Postat av: Jocke

Vädret är skit men ska ner till bulgarien så de lösre sig för mig en vecka iaf. OCh i övrigt så är det sjukligt nice med omvägar med bilen, kan vara det bästa jag vet att göra :)

2007-07-21 @ 02:34:57
URL: http://ekasp.blogg.se
Postat av: Lisa

Jäkla sommar, jag blir sååååå deppig...Man blir ju bara totalpank nu för att shoppa och göra saker som kostar pengar är det enda man kan göra!! Grrrr..Vill ligga på stranden, bada i havet och bli brun - GRATIS- NUUUU!!!
Nope, nya numret är 0765-607990, vilket är ditt nu?? Puss

2007-07-22 @ 19:18:59
Postat av: Lisa

Jäkla sommar, jag blir sååååå deppig...Man blir ju bara totalpank nu för att shoppa och göra saker som kostar pengar är det enda man kan göra!! Grrrr..Vill ligga på stranden, bada i havet och bli brun - GRATIS- NUUUU!!!
Nope, nya numret är 0765-607990, vilket är ditt nu?? Puss

2007-07-22 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback