Teknik är inte skit.

Okej. Det var kanske lite väl drastiskt att gå till attack på all "teknikskit" sist.
(+ att idiotförklara tjejen på kundtjänst)
Simkortet damp nämligen ner i brevlådan dagen efter det lilla utbrottet.
Jag har en tendens att ta ut saker och ting i förskott. Det är inge bra. Ska sluta med det.
Försöka i alla fall...
 
          


Här är mina nya tekniska grejer! Telefonen kommer dessvärre inte riktigt till sin rätt på bild. Min är vit och mycket finare.

Jag har i övrigt börjat haka upp mig på färgen vit. VITT är SNYGGT.

Kommentarer
Postat av: jenny

hej! jättefina grejer du! :) o grattis till ditt körkort stumpan! wiiie! vad skönt för dig...nu är det ur världen med! vi var på 421 i lördags och mamma stod i icakön och såg dig o oscar..jag var inne på h&m (ovanligt) och missade er! :( letade på parkeringen..men vi måste ses snart! saknar dej! puss!! du kan väl mejla ditt nya mobnr snart med! puss igen

2007-07-04 @ 22:52:08
Postat av: Emely

Snygg kamera du haffade tillslut. Men det är ingen "röd mobil som jossan har"?? Är den här mycket hippare eller? höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback