Det är varmt.

Oh, så varmt!

Idag har jag haft körlektion, repetition. Uppkörning snart. Jag tror inte jag klarar det. Skit också.

Helgen?
Den bestod av jobb, grillning och alkohol med Mats & Bea hos Osc + sol och bad i Tjolöholm.

Nu känns det verkligen som att man varit hemma i en hel evighet. Tillbaka till vardagen, liksom.
Var jag ens och tågluffade eller var det hela en lång dröm? Kanske. Jag vet inte.

Idag har Majis besök av hälsovårdsnämnden. Har städat som små idioter hela veckan. Skrapat bort smulor från varenda liten list, diskat brödkorgar osv. Men hallå, vi jobbar på ett bageri, vad kan man förvänta sig? Bröd och bullar smular, så är det bara. Punkt.

Nu är det hög tid för att läsa på Anybody out there (Marian Keyes, ni vet), dricka saft och smälta bort i solen.


ps. Jag fick reservplats till affärskommunikationen. Än är loppet alltså inte kört (vilket jag nästan trodde efter den där fumliga telefonintervjun utanför OS arenan i Barcelona). Men jag vet inte, vill jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback