Karlakarlen Ross!



När jag och Emely var i Frankrike såg vi förutom på Nouvelle star också på Vänner och Greys anatomy - DUBBAT!
Så sjukt kul men också enormt störande. Jag tycker synd om alla Européer (bortsett från oss smarta scandinaver) som dubbar allt. De går miste om halva grejen (+ en chans i att bli bättre på engelska). Ross, David Schwimmer, blev en helt annan person som dubbad. Vi alla som ser på Vänner vet ju att han låter blåst på ett charmigt vis. Den franska rösten var något helt annat, han lät nämligen som värsta karlakarlen. Det stämmer inte! Ross är ju en liten mes. Det resulterar i att fransmännen får en skev bild och lite mindre att skratta åt.

... Men de får skylla sig själva för sin dumhet.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag vet! Helt sjukt är det ute i europa, de dubbar allt! Håller med dig, de missat väldigt mycket när de håller på att dubba. Tror tom att de dubbar sina reklamer

2007-06-14 @ 00:59:12
Postat av: jenny

jag hatar nar dom dubbar!!! HATAR!

2007-06-15 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback