Lidl.

En av dagens nyhetsrubriker på msn.se framsida:


Stjärnartisten: "Därför måste jag handla på Lidl"



Och en bild på Martin Eriksson när det ser ut som att han sålt pengarna och tappat smöret. 


Haha! Jag tror jag kissar ner mig vad roligt! Vilka humorister de är.

... Eller så är det snarare sorglig journalistik och brist på prioritet av viktiga nyheter. Ja. 


En liten parentes i Lidl sammanhanget: I alla de städerna vi besökte i Europa såg man alltid någon som gick runt och bar på en Lidl-kasse.

En till liten parentes i Lidl sammanhanget: En barnfamilj som köpte MER i tetrapack på Lidl fann en död mus i sin dricka.


ps. Är nyfiken på i vilket verkligt sammanhang bilden ovan är tagen.

Kommentarer
Postat av: ridings

"Martin, jag är med barn..."
"Martin, jag har krockat med bilen..."
"Martin, jag vill skiljas..."

2007-06-22 @ 01:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback