You got a fast car

Igår anslöt jag mig till de i körkortsligan!
Jag kan alltså om en vecka skryta med ett äkta körkort i plånboken.
(Än så länge är jag bara ägare av en papperslapp som ger mig rätt till att köra bil).
Åh GUD, vad UNDERBART!
Jag strålar i kapp med solen som för tillfället vägrar att infinna sig :D



Idag:  Fönstershopping i Göteborg med Emely 
¤ Köp - Bikinitrosor och pestopasta + cola + kaffe
¤ Dåligt - Inga fynd på rean. Ingen större köp-lusta = tomhänt hemgång
¤ Roligt - Köra bil + postpaketet med Minegenbok från tågluffen

Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis till körkortet =)

2007-06-28 @ 00:48:03
Postat av: Lisa

Grattis grattis!!! Välkommen till ligan :p
Jag ska bli bättre på att blogga, ska iallafall försöka =)
Får festa till det en helg i sommar tycker jag!!! Puss puss

2007-07-02 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback