Days of our lives

Idag fick vi inga semlor att sälja. Äntligen, helvetet är över.

Solen har dessutom kommit till oss! Och om nästan exakt en månad tar jag och Emely flyget till Wien.

Nu ska jag dansa och le. Det gör jag inte riktigt, än.

... Det här året har gått så satans fort. Inte var det väl nästan ett år sedan klass Sp3a tog studenten? Jo.
HUR kan ett år gå SÅ fort? Det här har slagit alla tidigare rekord.

Jag förstår ingenting. Vart tar tiden vägen och vad händer nu..?  



Som krydda på moset till rubriken:
Det finns inget bättre än att sitta och äta frukost till Våra bästa år! Och jag HATAR Cassie. Belle med för den delen. Och skådespelet är alldeles UNDERBART! Hade inte kunnat vara bättre.

Skoja, pappegoja. 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag vet detta året har verkligen bara flugit förbi. Känns knappt som man hinner göra något innan en årstid tar slut och en ny börjar.
Tiden hamnar där man spenderar den och jobbiga är man vet inte var man gör med tiden så aa vem vet.

2007-03-26 @ 21:34:10
Postat av: Systeryster

Det bästa med Days of our lives är att du kan strunta i att se det i ett helt år, nästa gång du tittar kan du ändå hänga med, för det har inte hänt någonting.

2007-03-27 @ 08:44:37
Postat av: Emely

Du har inte någon semla tillövers för mig?
jag har ju inte ätit någon i år.... hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback