Fritt fram

I fredags var jag på systemet. Vilken frihet. Gå runt bland hyllorna och bara plocka på sig vad man vill ha och ingen som kan hindra en. Hallelujah!

Jag och en gubbe stod jämte varandra och tittade på vita viner. Han sträckte fram en hand och grabbade åt sig en flaska men ställde genast tillbaka den igen och sa högt:
- Nej sött vin vill jag inte ha!
Då kom min yrkesskadade Majgården-sida fram, och jag sa:
- Men det vill jag!
Och så tog jag flaskan han ställt tillbaka. Gubben började skrocka och avslutade med:
- Ja alla tycker vi olika!

Herregud, jag är en käckbert

Kommentarer
Postat av: jenny

gubbar och tanter ääälskar käckberts!

2007-03-15 @ 13:06:19
Postat av: Christian

Alla på bolaget i kållered knows my face nu ;)...bolaget är förjävla najs

2007-03-15 @ 15:02:35
Postat av: jenny

hallåå..skojar du nu eller? visst är mcvet söt men ingen INGEN slår derek med det vågiga vackra håret.

2007-03-24 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback