Hon den där & Mauritz...

Äntligen kom mitt paket från H&M på posten!
Jag har nu toppen för 29.90:- som jag bara var tvuuuungen att köpa för att den var så biiiillig, i min ägo. Dock fick jag den inte så billig som jag trodde från början...
När jag kom till kassan och skulle trycka på "Genomför köp" så stod det med röda bokstäver "du måste köpa för 190:- för att få varan till det här priset". Och jag var ju så inställd på att få den för 29.90:- därför packade jag på mig lite fler varor. (Strumpor, tunika, kajalpenna) En vecka efter min beställning fick jag syn på toppen IRL. Då ångrade jag mig. Men nu när jag fått hem mitt lilla paket och testat grejerna känns det ändå ganska så bra. 
Det är kul att få kläder rätt i brevlådan! 

Osc spyr.
I helgen ska jag jobba och plugga.
Hasse är ett pain in the ass,
och idag borde Andreas åka ut ur IDOL.

Jag är medlem i multimediabyrån.
Där får man sno bilder hur som helst.
Men det är inge kul för där finns inga bilder på IDOL-Andreas, H&M-loggan eller spyor.
Därför bryter jag nu mot lagen, som så många gånger innan.


... fast det är ganska harmlöst.

Kommentarer
Postat av: jenny

ja, det blir en del tid över och bor man ensam så tänker man så mycket och då är det skönt att skriva av sig ibland. sen läser jag ju sjukt många bloggar och jag vill ju inte vara sämre själv!
snön är mysig!! det har kommit ännu mera nu! kom hit vetja. ta med en pulka. puss

2007-11-23 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback