Jag orkar inte hitta en bra, vetenskaplig artikel om läs- och skrivutveckling. Ok?

Idag är det julpynt med Majgården på agendan.
Det finns nästan inget jag ogillar så mycket som att börja julpynta alldeles för tidigt.
Den 18 november ÄR för tidigt. Vad är det med folk? Varför inte ha julpynt året om, det spelar tydligen ändå ingen roll när man börjar?

... I och för sig har jag redan fått julstämning.
När jag vaknade hos Oscar igår och gick ut i hallen väntade jag mig att få se julstjärnor i fönstrena, snö på marken och känna clementin doft i näsan. Men jag fick fel. Det stod bara gröna växter i fönstrena, marken var full av dimma och det luktade faktiskt... ingenting.

Jag har ingen huvudvärk!
Varför får jag ingen huvudvärk? 
Jag är immun mot huvudvärk.
Har alltid varit.

Kommentarer
Postat av: jenny

äsch, en vetenskaplig artikel är ingenting. det fixar du. vi skrev ett arbete med 15 artiklar som grund. BLÄÄ. men skumma inledningen och läs sen typ resultat och diskussion. det räcker typ. förresten så är många såna artiklar faktiskt bra och intressanta. :) om man orkar vara sån. du vet. positiv. isch! :D puss!!

2007-11-19 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback