Paneldebatt och annat.

Nu har det stått om vår nya, misslyckade tentaform i Hallands nyheter, Borås tidning och så har de tagit upp det i P3 nyheterna. Och ändå tänker de göra vår nästa tenta på precis samma vis. Om det blir samma utgång som vår första tenta, vad händer då?

Nu har jag kommit hem från dagens pandeldebbat! Var nervig innan, men det visade sig inte vara så "farligt" som man trodde från början. Jag gestaltade en förälder till ett barn i förskola och var av den anledningen engagerad i det här med läs- och skrivinlärning (refererade till forskare Clas-Uno Frykholm). Efter debatten när det var tid för respons fick jag höra att jag var väldigt övertygande som förälder och att det kändes som att jag verkligen vände mig till publik och debattdeltagare SOM en förälder. Sånt är kul att höra, då mår man bra.

Imorgon blir det sammanlagt 6 timmars föreläsning med Helena Pokka om barn- och ungdomspsykologi. Visserligen är det väldigt intressant, men sex timmar blir mycket...

I helgen blir det en del julaktiviteter:

   

Lussebulls-bak, glöggkväll med ost 
 samt jobb under julmarknanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback