Paradox hit och paradox dit.

"Ja, om det är så att agerande i (eller gentemot) världen förutsätter en representation av världen, då borde rimligen hanteringen av representationen, den inre världen, förutsätta en representation av representationen, och hanteringen av representationen av representationen förutsätta en represenation av representationen av representationen av världen. Homunculus måste ha en homunculus inom sig själv, som måste ha en homunculus, och så vidare i all oändlighet. Ett förbryllande begrepp?" (Marton, F & Booth, S. 1997. Om lärande)

JAA!! Orka?! Inte jag. Vem har lust att försöka förstå?
Imorgon gäller det i alla fall. Jag har någorlunda koll. Men nu vill jag inte säga för mycket... (!!)

Jag har börjat tappa rysligt mycket hår. När man borstar, tvättar osv.
Är det vinterpälsen som spökar, eller vad är det som händer med mig?
Näringsbrist? Svar; nej.



En hermelin och en fjällräv med täta och ljusa vinterpälsar.

Kommentarer
Postat av: mary

är det detta jag har framför mig? haha, jag dööör. ses på lördag! ska bli riktigt skoj! lycka till imrogon vännen! puss

2007-11-01 @ 21:55:54
Postat av: Jocke

Har samma problem där med håret, försvinner sjukligt mycket när jag kammar, borstar och tvättar. Hänger inte riktigt med varför bara.

Med mig är allt fin fint. Just nu så jobbar jag på Astra Tech som produktionsarbetare samt försöker lista ur vad jag vill utbilda mig till, velar fram och tillbaka mellan socionom,lärare och psykolog.

Å nu har du fixat tentan =)

2007-11-02 @ 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback