Precis sig likt.

Vad finns att säga om helgen? Inte mycket.
IDOL.
Christoffer åkte ut, helt jävla otroligt. Han skulle ju vinna skiten!
JOBB.
Sjukt mycket folk. Sjukt mycket stress.
BIO.
Solstorm. Haha. Men den va faktiskt ganska bra, en trea - mycket beroende av knorren i slutet. 
LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN.
Köpt på Gekå's i veckan. Lotta är precis som en gudomligt, söt flicka jag mötte på min praktik.



Idag har jag varit runt på Kungsbacka- och Fjärås bibliotek i jakt efter studentlitteratur.
Helt värdelöst. Framför allt Fjärås. Sist jag var på det biblioteket var väl för sisådär fyra, fem år sen. Precis allt var sig likt. Samma personal. Samma böcker. Samma indredning.
Samma, samma, samma.
SAMMA SKIVOR! Vi lånade ju jämt skivor där. Brände av de plus snodde texthäfterna. 
Kungsbacka va inte heller till någon hjälp. De hade bara ett exemplar av alla böcker som dessutom var utlånade. Fick bara tag på mina två barnböcker. Knacka på och Snurran. 
Orka åka in till Göteborg. Nu blir det till att kopiera.
Förra kursen köpte jag böcker för 2000:- Nu har jag köpt för 1000:- Inte ett öre till tänker jag lägga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback