vitkuborp

Jag har haft två väldigt produktiva dagar! Om det inte vore för att jag blev sjukis så hade jag bara haft en. Ibland kan sjukdom faktiskt vara bra.
Jag har fått läst en bok, Språkets lustgård och djungel, samt två tjocka kompendium (om betygsättning och Ordspråk Talspråk Kroppsspråk), jag har förberett svar till frågor på grupptentan, valt ut en vetenskaplig artikel, gått igenom artikeln och börjat fundera på hur jag ska formulera samt profiliera mig i pandeldebatten.

Jag har dessutom varit hos frissan (det gick på två timmar den här gången med samma, om inte bättre, resultat än fyra timmars passet), på ungdomsmottagningen, på apoteket, på biblioteket + en sväng utan fångst av skor på Kungsmässan.

Produktiv, som sagt.

Nu orkar jag inte lyfta ett finger till. Trots att jag borde.  

Vad jag börjat störa mig på Izzie i Grey's anatomy!
Back of.

Och varför får jag inte min Nansopläd? :(

Idag kan det komma ett glädjande besked... !

Kommentarer
Postat av: jenny

för det är idag du får resultat på tentan kanske? bara en gissning. jag håller med om izzie, fast jag gillar inte dr. torres! hon kan fara o flyga. she's weird. skönt att det är en till som kan stå för sin åsikt angående våra kära bönder och schlagerfjollor! lycka till med allt vad du håller ¨på med. låter mycket. pöss

2007-11-21 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback