Jag vill också festivalaaa på Siestaaa.

Dagenslunch: Rotfruktsgratäng från Kulingen 50 pix och jättegott!
Tyvärr stänger de ner den 25:e och börjar bara servera glass igen.
I och för sig gör det mig inget eftersom jag inte kommer åka ner till Varberg på typ en månad pga praktiken. Ska bli skönt. Nu blir det inget nytt pendelkort som ruinerar mig förren till hösten! Känns fint. 1125:- rikare varje månad. Dock börjar snart allvaret, med hyra & mat & grejer.
 
Frågan är om min pollenskit sätter igång snart? Lyckades ju undvika det så fint med vår resa förra året eftersom allt redan blommat ut då i det södra Europa.  

NU EN HYLLNINGSKAVALKAD AV LITE VÅRIGA BILDER FRÅN EUROPA:
(Tagna av Emely under vår luff)
  
     
     
         
DET BÖR POÄNGTERAS ATT DET INTE BARA VAR SOLSKEN.
VI MÖTTES AV EN HEL DEL REGN OCH EN OCH ANNAN STORM.


Hämtade min bil för ANDRA gången idag. Om de inte åtgärdat problemet nu ska de döden dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback