Jailhouse rock

Ska snart åka in och fika med min syster. Hon ska få sin försenade födelsedagspresent. 
Hoppas bara att bilen startar.. Sjukt jobbigt att den ska vara så osäker. Men solen skiner ju och jag körde den senast igår kväll så oddsen talar för mig. Var dock helt livrädd att jag inte skulle få start på den när jag var och tankade i veckan. (Den brukar bråka när det är fuktigt och när jag just haft igång den och ska köra igen). Känner mig som ett allmänt fån på bensimackar och det hade ju inte blivit bättre om jag hade fått ställa mig och putta på bilen. Lyckligtvis gick den igång! 

Köpte massa bra saker på gekå's igår.
Elvisp, strykjärn, durkslag, rivjärn, konservöppnare, potatisskalare, spagettislev och sånt. + Elvis-tavla, filmer och grejs. Fler anhalter att besöka är IKEA, Bolagret, Chilli och kanske något mer. 

 
Elvismotivet på tavlan ser ni ovan.
Ska leta upp min best of skiva med honom, the King.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback