Strawberry weed

Hade föreläsning med en dietist om "Barn & mat" igår.  Har bestämt mig för att jag ska bli sundare. Om man inte tränar får man ju i alla fall anstränga sig med att inte bara äta en massa skräp, som jag vanligtvis gör. 

Vet ni varför man ska dricka grön mjölk istället för röd? 
Jo, de tillsätter D-vitamin i grön mjölk och det motverkar benskörhet som varannan kvinna drabbas av när de blir äldre.  ... Jag som alltid röstat för röd mjölk!  

Impulsköpte Caesars (palace) nya skiva igår. Vet inte om det var dumt gjort.
Imorn efter skola och jobb ska jag & Osc antagligen till gekå's och köpa roligheter.
Min bil är cepe. Den startar bara när den känner för det. aqjduegfaegfiareufauiehgfyu.
Jag kan väl få behålla den över sommaren i alla fall utan att behöva lägga ut en massa pengar på den?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback