Tid

FÖR 10 ÅR SEN,
1. var jag 11 år
2. hade jag och mina vänner massa tjejkvällar
3. var vi Markoolio och Popsie på Småstjärnorna i skolan  

FÖR 5 ÅR SEN,
1. gick jag sista terminen i nian och såg fram emot gymnasiet
2. regerade OFF
3. åkte vi på klassresa till Frankrike, Strasbourg.

FÖR 1 ÅR SEN,
1. åkte jag och tågluffade i Europa
2. valde jag mellan att utbilda mig till florist, förskolelärare eller butikskommunikatör
3. tog jag mitt körkort

FÖR 1 MÅNAD SEN,
1. fyllde jag 21
2. fick jag reda på att jag och Oscar fått en lägenhet
3. blev jag sjuk och deppig

IGÅR,
1. hade vi sista studiegruppsmötet på över en månad
2. såg jag på greys anatomy
3. drack jag och mamma kaffe i solen

IDAG,
1. har jag hämtat tentan (blev godkänd! :D)
2. åkt tåg och pratat inredning med Laura
3. förberett obeservationer och VFUmål. 

IMORGON,
1. ska jag shoppa loss på lön och bidrag
2. ska jag umgås med Osc
3. ska jag på middag 

OM EN MÅNAD,
1. har jag flyttat
2. är praktiken över
3. väntar sommaren och en resa till Sardinien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback