2008 snart över

Nu har mobilbloggandet börjat krångla igen. Skickade en bild på mitt fina rea-fynd igår eftermiddag, har bilden dykt upp här? Nej. Irriterande.

Var inne i Göteborg med Oscar och Niclas som skulle byta lite julklappar. Jag kunde såklart inte hålla mig från rean och fick köpt ett par jeans, en kjol och två t-shirtar för 450:- Grymt. Ska ha på mig den finfina kjolen från Monki imorn på självaste nyårsafton, blev helt kär i den.
 
Idag fyller Oscar (och Lina) år! Han fick en morgon-sprucken "ja må du leva" sång, paket på sängen och färskpressad juice + nykokt ägg till frukost. Vilken fantastisk flickvän jag är va. Skämtåsido. Efter allt det där gick vi till systemet och köpte skumpa samt vidare till mataffären och införskaffade fläskfilé och lite tillbehör. Vi har ju tagit på oss att hålla i nyårsfirandet.

Hörs imorn, då blir det gott nytt!
Undra vad 2009 har att erbjuda...  

Kommentarer
Postat av: Mary

nytt år, tiden går fort ja. ha en jättebra nyårsafton dear och hälsa grattis till Oscar! Vi hörs efter allt festande så får vi boka in en date i framtiden :P puss!

Postat av: Anja

Gott nytt år Sofie =)

2008-12-31 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback