Adjöken sa fröken

Hade sista dagen på praktiken idag. Tråkigt. Kommer sakna barnen! Har hunnit få en ganska stark anknytning till dem under dessa tre veckor faktiskt. Alla var väldigt noga att krama mig när de skulle gå. Barn är så underbara för de kan ge så mycket av sig själva. Min handeldare sa att jag varit väldigt lyhörd, vilket jag blev väldigt glad över, och att jag är någon hon absolut skulle kunna tänka sig att arbeta med i framtiden. Hon frågade om hon skulle skicka hem ett skriftligt omdöme till mig, det kan ju vara bra tänkte jag. Får se om det dimper ner i brevlådan eller om hon glömmer av.

Ikväll skall jag och Osc dricka glögg och julbaka lite smått. Mys. 
Imorgon blir det Trams Light på Lindälvsteatern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback