Blablabla

Nu är jag färdig med alla julklappar, hur skönt som helst. Mindre kul för kontot dock. Det blir en fattig december. Annars finns det inte mycket att berätta. Har lock för öronen. Skall på Lucia-fest på lördag. Nej, vi skall inte gå dit vitklädda med ljus i håret. Det handlar nog helt enkelt om att det är den 13 december då. Så fantasifullt.

Läser förresten Låt den rätte komma in, som jag såg på bio för ett tag sedan. Boken och filmen skiljer sig ganska stort åt. Boken är mycket råare och fler karaktärer, historier och beskrivningar får plats i den. Är faktiskt glad för att jag såg filmen innan jag läste boken, för annars hade det kanske varit en besvikelse då så mycket utelämnats. Dock är båda väldans bra. OH. SÅ. BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback