Den här tisdagen

¤ Hade sista skoldagen innan "jullovet" idag. Gött. Fick dock åka tåg vilket innebär att jag är 110:- fattigare. Mitt kort fungerade inte i automaten när jag skulle köpa biljett hem. Som tur var kom Mirdita som en räddande ängel. Får inte glömma att jag är skyldig henne. Då är jag i och för sig bara 55:- fattigare, än så länge.

¤ Är nyss hemkommen från långfika med Emely. Drack rabarber & grädde te, precis som in the good old days. Har köpt hem ett eget sådant i lösvikt från Willy´s. Gottigt värre.

¤
Har slagit in lite julklappar idag också. Det är kul, hur man nu kan tycka det. Låter jag inte sådär juligt-käck? Glögg,
julbak, julsånger, julklappar, julpynt... Det har varit ett himla tjat på mig den här månaden. Men snart är det över. För att vara exakt så blir det en vecka. Tiden rusar.

¤ Imorgon ska jag se till att bli färdig med mitt ställningstagande. Tänker INTE sitta med det under julhelgen, NO-NO. Beställde hem Bildskapande i förskola och skola från adlibris (bäst och billigast!) dagen till ära. Har seminarium på den när vi är tillbaka i skolan igen. Aldrig kan man bara få vara.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jäkla tjöt om julen på dig! :) men det är ju så mysigt! En gång om året kan man få tjöööta lite!

Skriver kontrakt på lägenheten imorgon!! Weeeii! I januari får ni komma hem på fest! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback