En lugn helg

Den hemmagjorda, onyttiga pizzan igår avlöstes med en hemmagjord, nyttig kycklingsallad idag. Oscar sa att han inte hade ätit nåt godare på länge. Han är rolig. 

Den här helgen har än så länge gått i vithetens-tecken. (Bortsett från en mugg vinglögg igår). Oscar är typ sjuk, jag är den skyldige som smittat ner honom. Dessutom har jag ingen som helst lust att göra i ordning mig eller vara direkt social. Alltså blir det hemmamys. Det var faktiskt längesen som vi ägnade en hel helg åt det. 

Kanske blir det att man gluttar på Dansbandskampen ikväll. Det skall ju vara underhållande. Eller lite Love actually, som mina kära väninnor älskar. Jag har ju endast sett den en gång och kommer bara ihåg små fragment. Får se om jag får med mig Oscar på den idén bara...    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback