Fjortis

Är hemma från en mycket trevlig fika med Studten! Vi kikade lite julklappar också, men hittade bara en tröja till mig själv som jag egentligen inte har råd med. Det är illa. Tittade dock på lite julklappar igår också, och då fann jag en del. Det är bra. Hatar att stressa in i det sista, mycket skönare att ha det mesta färdigt så man slipper tänka sedan.

Imorgon är näst sista dagen på VFU:n. Det är tråkigt! Kommer sakna barngruppen. Hade ett roligt snack när vi gick till skogen idag. Några killar i ettan frågade hur gammal jag var. 21. "Du ser inte ut som 21" sade den ena då. "Min bror ser mycket äldre ut och han är 18!" De kom fram till att det antagligen var för att brorsan var mycket längre än mig. "Hur gammal ser jag ut att vara då?" undrade jag naturligtvis. "Typ 14" Haha! Tack för den. Har nog inte hört nåt värre. Men som sagt, de snackade längd...

Kommentarer
Postat av: jenny

tack för fikat! det var myys! o din nya tröja är jättesnygg!! vad söta dom är barnen. gulliga sätt att resonera på. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback