God fortsättning!

Julen har varit utsökt! Massa mys, mat och umgänge.

Startade julafton hemma hos mormor och morfar med mamma och pappa + morbror och kusiner. Åkte på kvällskvisten vidare till Enerotharna. Spelade julklappspel och grejer (Jag vann storvinsten!). Åkte hem med den trevligaste taxichauffören jag mött i mitt liv. Haha.

Juldagen åkte vi hem till Fjärås dit syrr och Staff också kom. Åt oss rultiga. På kvällen tog vi med oss Elin och gick hem till Daniel där Kalle och en Simon var (tydligen, om du läser Mathilda, så var det din lillebrors gamla kompis. Mycket lustigt). Där spelade vi ännu mera julklappsspel där jag återigen drog hem storvinsten. Efter att ha lyssnat på Five och delat med oss av inredningstips till Daniel åkte grabbsen vidare till Göteborg medan jag och Elin begav oss ut i Kungsbacka. Mötte lite folk från förr. Hängde hela kvällen med Philip och Johan, två gamla klasskompisar från ettan till nian. Gick vidare upp till mig och sjöng oss hesa till singstar samt shottade lite för mycket, vilket man hade känningar av dagen efter. Kul kväll i vilket fall som helst.

Idag har jag fyndat. Gina tricot har helt klart bästa rean. Sämst är nog H&M som plockar fram kläder från typ 5 säsonger tillbaka som de inte fått sålt. Illa.

Ikväll kommer Jenny över. Vi ska myspysa.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback