Helgredovisning

Trams light var lagom kul. Det var ju inte i klass med Efter plugget och Trams live, men det skulle det ju inte heller. Föreställningen varade typ bara i en timma och de hade med både nytt (för mig) och gammalt. Rödluvan var dock bäst.

Efter teatern gick jag, Emely, Elin och Peter hem hit. Oscar hade lite folk här. Drack, spelade spel och hade oss. Allt avrundades med en utgång. Kul den med. En lyckad afton med andra ord.

Pantade massa burkar idag. Fast det blev bara 18,50. Köpte O'boy och julmust med hjälp av det! Gotta.

Imorgon är det skola igen. Fick precis ett sammanbrott då jag märkte att jag gjort en hel uppgift helt i onödan. Lärarnas luddighet tar kol på oss studenter. Hur orkar man med det? Får klaga på mittkursvärderingen som också är imorgon. Har inte varit med om någon oklarare än den här kursen. Skämmes, ta mej faen!


Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du mår bra! såg på fejjan att du hade sandpapper i halsen. inte bra. tack för dansen igår. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback