Ord & innehåll

sjhzdgfdjhgbfdhbvjhbvxjhbvjhbfhvsjdhgfjhdbvajhfdbvajdfhvjhdfv.


Sitter och skriver mitt didaktiska ställningstagande. Brukar inte ha så svårt för sånt, men idag satt det trögt inne. Har hört att det skulle bli typ 4 sidor. Har nu fått ihop 4 sidor, till och med lite mer. Dock skall det innehålla cirka 4000 ord. Vad får jag fram när datorn räknar ihop orden? 2638. Jag orkar inte. Är ändå relativt nöjd med mina 2638 ord som borde räcka gott och väl. Men icke. Nu måste jag ordbajsa ihop 1362 ord som bara kommer göra mitt ställningstagande fullt av massa omskrivningar, upprepningar och blaha. Varför inte sätta en minimum och max-gräns istället? Eller helt enkelt låta studenten avgöra när den fått ihop nåt tillräckligt bra som är värt att lämna in? Orden avgör liksom inte innehållet, men med det här systemet kommer mitt innehåll bestå av ord utan betydelse istället. Good work.  

Kommentarer
Postat av: jenny

ja,va fan vill dom liksom. vi har inlämning på nyårsafton. tack liksom. jävla människor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback