Segt som kolan

Nu har jag börjat hosta också. Fast då går det åt rätt håll i alla fall. När det gäller mina förkylningar slår det aldrig fel. Steg 1: Halsont. Steg 2: Snuva. Steg 3: Hosta. Förhoppningsvis är jag snart friskförklarad.

Idag var det storhandling på schemat. Lunchade även thai med Osc & Lina. Tog 3 tåget till Varberg för dubbel mentorsträff. Satt där i en hel evighet. Skulle ta 18:50 tåget hem, men det gick inget (min tidtabell är inaktuell), så jag var inte hemma förrän 19:50. Segt. Men nu har jag bara en dag kvar i skolan innan jul och det är himmelriket. Har dock ett didaktiskt ställningtagande att bita tag i. Men det får vänta. Lite. 

På fredag blir det julbord. Jag ser fram emot skinkan. Något mer? Nej.  

Kommentarer
Postat av: jenny

äter du inte sill galning!?!? bara skinka. uuusch. toka. hoppas du mår bättre snart lilla vän. jag känner själv att något är på gång. jag vill inte! vart ska du på julbord? puss

2008-12-11 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback