Slut

Idag har varit en lång dag. Först VFU där läraren i ettan var sjuk så jag och min handledare fick klara ettan och F-klassen för oss själva. Efter skolan hem en snabbis och sedan tåg till Varberg där det var VFU-seminarium. Blev sittande där från 14:30 till 16:45 utan någon som helst liten bensträckare. Helt utmattande. Sedan skjuts hem av Amelie. Var helt slut när jag kom hem och ringde på dörren (orkade inte leta efter nycklarna i väskan). Förväntade mig att Oscar skulle öppna dörren, får värsta choken av att Herreys nuna dyker upp istället. Han och Jenny (som har en bebis i magen) hade fikat med Osc och var nyfikna på lägenheten. Fick vara ännu mera social. Nu väntar jag bara på Boston tea party. Orkar inte med någon som helst tankeverksamhet. Tack.   

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch. Det är jobbigt att vara social när man inte känner för det.

Jo, jag tänker så! Har sökt en lägenhet som låg ute på blocket. Får svar denna veckan. Alltid nåt nytt på G! :p

Postat av: jenny

usch vad jobbigt det är när man måste vara social :) speciellt när man vart det hela dagen. =/ såg du boston tea party? läste bara om någon sexundersökning. dom är inte kloka! haha. puss

2008-12-02 @ 11:34:15
URL: http://jms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback