Vilken dag är det idag?

Fina Jenny kom som sagt över en sväng igår. Vi hade mys och snackade en massa. Hon är bra! Efter att hon gått vid ett låg jag och läste Vi som aldrig sa hora av Ronnie Sandahl till typ tre. Va sjukt trött när jag vaknade i morse. Har en del sömn att ta igen efter julhelgen. Fast tydligen så kan man inte "ta igen" utan snarare "sova bra", så jag får därmed se till att sova bra en natt. Gick i alla fall en sväng i stan med Emely och fikade. Hon köpte ett par stövlar som jag blev lite avundsjuk på och jag inhandlade en födelsedagspresent till Osc. Han fyller ju år på tisdag. Orka fylla år i samband med julen. Fast det är ju visserligen inget man kan välja själv.

Känns inte alls som att det är söndag idag. Alla dagar har blivit ett enda blurr, har ingen koll alls. Fast det är ganska skönt.

Nu skall jag se på lite SATC, fick säsong 4 av Caroline och Staffan i julklapp. Nu fattas bara 5:an och 6:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback