Xmas-songs

I helgen började jag spela min julskiva som jag brände ihop förra året. Oscar hade nog lust att strypa mig, men jag kunde inte låta bli. Det är stämning ju. Jag har en absolut favorit julsång som jag förknippar med när jag var liten. Det är Julen är här med Tommy Körberg och hon den där Sissel. Får en speciell känsla i mig när jag hör den. Det är jul för mig, så här kommer den! (Fast man skulle ju kunna vänta med att lyssna till nån dag innan julafton, men jag har väntat i typ ett år nu).



Andra julgodingar är:
Adolphson & Falk - Mer jul
John Lennon - Happy Xmas (war is over)
Triad - Tänd ett ljus

Dagens fråga: Hur kan det rymmas så mycket snor i en liten, liten näsa?

Och så MÅSTE jag få tillbaka min Sunes jul dvd!!!! Börjar få abstinens efter Pulkapappa och Julbaket! 

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh, jullåtar! Brukar alltid spela såna när vi bakar lussebullar :) Visste du att Sissel är Ariels röst? =) Kram!

2008-12-09 @ 18:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback